به گزارش روابطعمومی ادارهکل بهزیستی آذربایجانغربی؛
این برنامه که با هدف بررسی میدانی وضعیت ارائه خدمات، آشنایی نزدیک با مسائل و موانع موجود و تعامل مستقیم با کارکنان و مددجویان برگزار شد، فرصتی فراهم ساخت تا مدیرکل به صورت بیواسطه در جریان روند خدمترسانی و چالشهای موجود قرار گیرد.
در ابتدای این دیدار، رئیس اداره ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، برنامهها، ظرفیتها و نیازهای اداره بهزیستی شهرستان چایپاره، به نقش اثرگذار این اداره در پوشش خدمات مختلف توانبخشی، اجتماعی و حمایتی اشاره کرد.
پس از ارائه گزارش، بابایان با حضور در جمع کارکنان، ضمن بررسی دقیق روند خدمترسانی، بر اهمیت پاسخگویی شایسته، تکریم اربابرجوع، تسهیل فرآیند ارائه خدمات و ارتقای کیفیت برنامههای حمایتی تأکید کرد. وی همچنین از نزدیک مسائل و دغدغههای مطرحشده توسط کارکنان را شنید و بر تلاش برای رفع موانع موجود در مسیر ارائه خدمات تأکید نمود.
در ادامه این برنامه، مدیرکل بهزیستی آذربایجانغربی با جمعی از جامعه هدف مراجعهکننده نیز دیدار کرد و به سخنان، درخواستها و مشکلات آنان با دقت گوش سپرد. بابایان ضمن اشاره بر اینکه رسیدگی به نیازهای جامعه هدف، محور اصلی فعالیتهای بهزیستی است ، بر اتخاذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات مطرحشده و پیگیری موارد در سطح استان تأکید کرد.
وی همچنین خدمترسانی دقیق و عادلانه را وظیفه اصلی مجموعه بهزیستی دانست و افزود: تمام برنامهها و اقدامات ما باید در جهت بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت، خانوادههای نیازمند و دیگر گروههای هدف باشد و هیچ موضوعی نباید مانع ارائه خدمت مؤثر و مسئولانه شود.
در پایان این دیدار، مدیرکل بهزیستی از تلاشهای کارکنان شهرستان چایپاره قدردانی کرد و خواستار استمرار تعامل سازنده، ارتقای مهارتهای تخصصی و تقویت روحیه همکاری در میان همکاران شد.












نظر شما